söndag 26 februari 2012

Veckomatsedel

Hej igen,
vet inte hur ni brukar göra, men jag brukar försöka göra en veckomatsedel för kommande vecka och handla på söndagar så att allt finns hemma.
Eftersom jag inte är sådär superintresserad av matlagning så har jag ofta idétorka när det gäller middagar, men jag bara måste tipsa er om en sida som heter http://www.barnfamilj.se/ där finns det färdiga veckomatsedlar och med mat som dom flesta barn gillar, vilket jag vanligtvis brukar tycka är svårt att hitta.

//Anni

4 kommentarer:

  1. Veckomatsedel är verkligen super tycker jag! Och bra tips på sida!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad roligt att höra att du gillar den:)
      Ha en bra dag!

      /Anni

      Radera
  2. Tack för tipset, jag ska kolla där.
    Ja du det blir säkert jätte snyggt med husnummer i mossgraffiti,jag ser det redan fram för mig.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, gör det, kolla där. Om det är så att det är någon dag som man inte gillar maträtten så finns det massor av andra att välja bland.
      Maträtterna ser kanske inte så fina ut som på många andra receptsidor, men barnen gillar det.

      Mossa plockade jag igår, så jag ska sätta igång i veckan. Om jag lyckas så läger jag ut en bild på bloggen med en länk till din blogg, så man kan läsa var jag fick idén ifrån:)
      Ha en bra dag!

      /Anni

      Radera