söndag 17 augusti 2014

Höstens kapptyg



Hej allihop!

Vet inte hur det är med er, men jag börjar redan längta efter höstens kläder.
Känner mig så sugen på att sy en kappa inför hösten och av en händelse kollade jag in rean på Stoff och Stil där jag hittade ett grå/svart rutigt kapptyg för 49.95kr /m som jag inte kunde låta bli att beställa hem 2,5m av. Nu är det bara att vänta tills tyget kommer med posten, det skulle ta ca 6 dagar och jag längtar :-)




 Håller fortfarande på och funderar på vilken modell jag ska sy, men det lutar åt att jag syr något liknande den modellen jag såg på Zaras hemsida. 
Tänker mig lite längre ett skärp och utan slejferna på ärmen, tja, vi får väl se hur det blir när tyget kommer.




Ha nu en riktigt skön söndagskväll, själv har jag redan hoppat i mjukiskläderna och tänkte lägga mig och kolla på någon film.

Kram Anni

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar