fredag 23 maj 2014

Äntligen fredag

Äntligen fredag! 

Ikväll ska jag och barnen bara slappa framför TV, men innan  jag sätter mig för kvällen ska jag försöka laga nätet till våran studsmatta. Nätet har fått en jättestor reva som sträcker sig vågrätt över halva nätet. Vet inte om det går att laga, men jag ska göra ett försök att sy ihop det med symaskinen.
Imorgon planerar jag att fixa till våran paviljong där ute. Jag tar lite bilder när jag är klar så ni får se hur det blev:-)

Hur har det gått för er med träningen och kosten idag? För mig har det gått alldeles utmärkt och jag har redan gått ner 2kg. Tänk vad snabbt det kan gå bara man har bestämt sig. 
2 dagar kvar, det är bara att fortsätta att kämpa! 


Dag 5
Frukost: 1 äpple hackat i småbitar och 1dl vaniljyoghurt
Mellanmål: en kaffe latte
Lunch: en slät grov fralla och ett  äpple
Middag: Tacosallad (100g tacoköttfärs, lite tacosås, bladsallad, tomat, gurka och majs)
Fredagsmys: en lightdricka, 1liten skiva vattenmelon och mango

Motion:
70 minuter cykling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar