lördag 10 maj 2014

Muffins till barnkalaset






Har varit ganska kass på att göra inlägg denna veckan eftersom jag har varit sjuk, men nu är krafterna och energin äntligen tillbaka!
Idag har jag och familjen ägnat oss åt att storstäda hela huset, inte så roligt, men absolut nödvändigt. Hade vi fått oväntat besök hade det varit pinsamt att bjuda in besökarna. Men,
 men, så får det vara ibland, man orkar inte hålla på jämt. Nu är det i alla fall fint igen och jag älskar känslan av nystädat. Den känslan gör mig glad.
Förutom storstädning så har jag passat på att baka muffins till ponnykalaset som snart skall hållas. Ska försöka hitta på något fint med godispåsarna också, men jag är inte riktigt klar över hur jag ska göra ännu. Lovar att visa bilder ifrån kalaset om ett par dagar.

Ha nu en fantastisk lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar