onsdag 21 maj 2014

Kan jag så kan du!

Hej,

äntligen hemma! Idag lika väl som igår har det varit en lång dag full med jobb och sista mötet för dagen slutade vid 9-tiden på kvällen (svårt att motstå alla goda mötesbullar). Det har varit en utmaning att få med sig rätt mat för att klara dieten hela dagen och hinna med träningen som jag hade bestämt mig för. Sådana här dagar är det lätt att ignorera vad man faktiskt har lovat sig själv. Men denna veckan har jag bestämt mig för att löftena till mig själv är lika viktiga som de löften jag ger till någon annan.




Dag 3

Frukost: 2dl lättmjölk mixat med 1dl frysta bär och en kopp te eller kaffe
Mellanmål: en kaffe latte och ett äpple
Lunch: Falafel och en sallad med olika grönsaker
Mellanmål: en nektarin
Middag: Omelett med champinjoner och sallad med olika grönsaker
Kvällsmål: en naturell grov fralla och en kopp te eller kaffe

Motion:
30min cykling
1 timme rask promenad så man känner sig lite svettig när man är klar

Kan jag så kan du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar