torsdag 22 maj 2014

Ge inte upp, mer än hälften är gjort nu!

Hej,

idag känner jag att mina ansträngningar börjar ge lite resultat och det ger så klart en extra boost. Hoppas att ni känner likadant. 
Jag vet inte om ni  har någon app eller liknande för att beräkna kost och diet, det har jag och jag tycker att det fungerar väldigt bra. Jag använder två olika gratis-appar som jag gillar, min motions-app heter "Endomondo" och min kost-app heter "Lifesum". Perfekt redskap för att hålla koll på att man förbränner alla kalorier som man inte behöver.
Ge inte upp, nu har vi tagit oss igenom mer än hälften!
 
Dag 4
Frukost: mixa 1dl frysta bär med 2dl lättmjölk
Mellanmål: ett äpple
Lunch: Chorizo korv och grönsallad med lite fetaost och soltorkade tomater
Mellanmål: ett äpple
Middag: 100g Cevapcici, 5 tillagade gröna sparrisar, 100g kokt broccoli, 1msk bearnaise
Kvällsmål: en slät grov fralla och en kopp te eller kaffe.

Motion:
Cykla till och från jobbet, 50 min
Promenad på lunchen, 40 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar